1.    Lepingus kasutatud terminid

1.1 Ettevõte – Eden Springs Estonia OÜ, reg.nr 10190898, Peterburi mnt 90g, Tallinn 13816, Harjumaa, Eesti;

1.2 klient – isik (juriidiline või füüsiline), kes tegutseb oma majandus- või kutsetegevuse raames ning kellega ettevõte sõlmib kaupade tarne ja/või seadmete rendi lepingu ja kes on sätestatud käesoleva lepingu eritingimustes;

1.3 leping – ettevõtte ja kliendi vahel sõlmitud leping kaupade müügiks ja teenuste osutamiseks, mille osaks on käesolevad üldtingimused ja poolte vahel eraldi kokku lepitud eritingimused;

1.4 üldtingimused – käesolevad tingimused, mis kohalduvad kõikidele ettevõtte ja äriklientide vahel sõlmitud kaupade ja teenuste müügi lepingutele;

1.5 eritingimused – lepingu esimene lehekülg, milles täpsustatakse lepingu liik, kliendi ja ettevõtte andmed, kauba kättetoimetamise aadress, kogus, hinnad, antud allahindlused, planeeritud tarbimismahud, tööaeg, kontaktandmed, allkirjaõiguslikud isikud, väljarenditud inventar, maksetingimused;

1.6 inventar – ettevõttele kuuluvad seadmed ja varustus, mis on kliendile välja renditud või välja laenatud kauba tarbimise tagamiseks, mille hulka kuuluvad veeautomaadid, tsentraalvee jahutus- ja filtreerimisseadmed, veepudelid ning muud seadmed, mis on loetletud käesoleva lepingu üldtingimustes;

1.7 kaubad – ettevõtte turustatavad tooted, mida ettevõte müüb ja/või tarnib kliendile ja mis on loetletud lepingu eritingimustes;

1.8 teenused – teenused, mida ettevõtte osutab lepingu alusel kliendile, mis võivad hõlmata kauba kohaletoimetamist, inventari paigaldamist ja kasutuseeskirjade tutvustamist, demonteerimist, teisaldamist, (ennetavat) hooldust, remonti ja väljarentimist;

1.9 kliendi kontaktisik – kliendi volitatud isik/töötaja, kes esitab kogu lepingu täitmisega seotud vajaliku teabe ja kes on sätestatud lepingu eritingimustes;

1.10 kohaletoimetamise aadress – kliendi aadress, mille klient märkis kauba ja inventari kohaletoimetamise aadressiks;

1.11 kauba ja teenuse hind – käesoleva lepingu üldtingimustes sätestatud müüdava/tarnitava kauba tavahind;

1.12 kauba ja teenuse allahindlus – kliendile antud allahindlus protsendimäärana tavahinnast, tuginedes eritingimustes kavandatud ja sätestatud kaupade igakuise tarbimise mahule;

1.13 deposiidi summa – kliendi tehtav makse ettevõttele, inventari kasutamiseks saades, mis tagastatakse siis, kui klient tagastab inventari käesoleva lepingu sätete kohaselt;

1.14 kaubatarne saateleht – üleandmise-vastuvõtmise akt, mille pooled allkirjastavad inventari üle andes / vastu võttes ja iga kord ettevõttelt kaupu ja teenuseid saades;

1.15 tagastamisleht – üleandmise-vastuvõtmise akt, mille pooled allkirjastavad inventari tagastamisel ettevõttele;

1.16 inventari kasutamise tingimused – seadme tootja juhised, milles on sätestatud seadme ohutu kasutamise eeskirjad;

1.17 ettevõtte hinnakiri – ettevõtte sätestatud kaupade tavahinnad, mis võivad erineda nii käesolevas lepingus sätestatud kui ka lepingu sõlmimise ajal kehtinud hindadest; 

1.18 kauba minimaalne kogus – kauba minimaalne arv, mille klient on kohustatud iga kuu üldtingimuste eeskirjade kohaselt tellima. Kliendile antava allahindluse suurus sõltub kauba minimaalsest kogusest.

2.    Lepingu ese

2.1 Ettevõte müüb kliendile toiduaineid ning kuumade jookide lähtematerjali (kaubad), rendib inventari ning osutab kaupade kättetoimetamise ning inventari paigaldamise teenuseid kliendi tellimuse alusel.

2.2 Lepingu alusel müüdavate kaupade kogus ja liigid on täpsustatud lepingu eritingimustes. Ettevõte annab kasutamiseks ja klient võtab kasutusse pudelid, stendid, seadmed või mis tahes muu inventari, mis on kaupade tarbimiseks vajalikud.

2.3 Ettevõte rendib tasu eest välja ja klient võtab rendile lepingu eritingimustes sätestatud inventari.

2.4 Kaupade ja inventari tarne- ja kohaletoimetamise tingimused on kokku lepitud eritingimustes.

2.5 Ettevõte paigaldab inventari, osutab ühendamisteenust, väljavahetamist, teeb ennetavat hooldust ja vajadusel remonti, kohaldades lepingu eritingimusi.

2.6 Lepingu lõppedes ettevõte demonteerib ja teisaldab lepingu alusel kliendile renditud ja kliendi kasutusse antud inventari.

3.    Ettevõtte õigused ja kohustused

3.1 Ettevõte (selle esindaja isikus) toimetab inventari kliendi määratud ruumidesse, tutvustab kliendi esindajale inventari kasutuseeskirju ja väljastab kirjaliku kasutusjuhendi. 

3.2 Ettevõte peab garanteerima kauba kvaliteedi vastavuse Eesti Vabariigi seadustele, kuid seda ainult siis, kui originaalpakendit ei ole kahjustatud ja kui järgitakse toote säilitamis- ja kasutustingimusi. Vastasel juhul ettevõte kauba kvaliteedi eest ei vastuta.

3.3 Ettevõte tagab kauba tarne kliendile eritingimustes kokkulepitud tarnekava alusel või kliendi taotlusel, mis on esitatud tasuta telefoninumbril 800 81 81 või elektrooniliselt, täites tellimuse ettevõtte veebilehel http://www.edensprings.ee/user ja kohaldades lepingu eritingimustes sätestatud hindasid.

3.4 Tarne ajakavas täpsustatakse kaupade regulaarne tarnekava ja tarnete toimumise päevad (mida saab muuta sellest klienti 10 päeva enne uut tarnepäeva ette teavitades) ja tarneperiood (mida saab muuta, teatades sellest kliendile üks kuu ette).

3.5 Inventar antakse kliendi kasutusse siis, kui pooled allkirjastavad kaubatarne saatelehe.

3.6 Ettevõte peab arvet kliendi kasutusse antud ja ettevõttele tagastatud veepudelite üle. Vastav info esitatakse kliendile igakuistel arvetel. Kadunud või kahjustatud pudelite eest võib ettevõte nõuda kliendilt hüvitist.

3.7 Ettevõte toimetab kauba kohale poolte kokkulepitud kohta ja ajal. Kui klient ei ole kokkulepitud ajal vastavas kohas, lükatakse kauba kohaletoimetamine päevale, milles pooled kokku lepivad. Sellisel juhul peab klient katma kõik ettevõtte transpordikulud vastavalt ettevõtte hinnakirjale.

3.8 Ettevõte jätab endale õiguse ühepoolselt tarnegraafikuid ja tarnepiirkondi välja töötada ja/või muuta, teavitades klienti muudatustest üks kuu ette, lisades vastava teabe igakuisele arvele või saates kliendile kirja arvete ja kirjade kättetoimetamisaadressil või postitades teabe ettevõtte kodulehele või teavitades klienti telefoni teel või saates kliendile teavitava SMS-i.

3.9 Ettevõte võib poolte kokkuleppel viia ellu kauba kiireloomulist tarnet kliendi tellimisel, toimetades kauba kohale tellimuse esitamise päeval. Sellisel juhul toimub tarne ainult Tallinna piires ja ainult juhul, kui klient on tellinud korraga vähemalt kauba minimaalse koguse. Kiireloomulise kohaletoimetamise eest võidakse kohaldada ettevõtte hinnakirja kohast tarnekulu. 

3.10 Ettevõte garanteerib inventari tehnilise vastavuse Eesti Vabariigi seadustele. Tööstusliku defekti tuvastamise korral inventar parandatakse või asendatakse muuga ja sellega seonduvad transpordikulud katab ettevõte. Juhul kui defekt tekkis inventari valest (väärast) kasutamisest või ladustamisest, kannab selle vahetamise, remondi ja sellega seotud transpordi kulud klient vastavalt ettevõtte hinnakirjale.

3.11 Ettevõttel on õigus muuta eritingimustes nimetatud kaupade ja teenuste hindu, teavitades sellest klienti üks kuu ette, lisades vastava teabe igakuisele arvele või saates kliendile kirja arvete ja kirjade kättetoimetamisaadressil.

3.12 Ettevõttel on õigus inventari visuaalne kujundus vormistada vastavalt ettevõtte turunduspoliitikale.

4.    Kliendi õigused ja kohustused

4.1 Lepingu allkirjastamisega kinnitab klient, et ta on tutvunud inventari kasutustingimustega ning kaupade ladustamis- ja kasutamiseeskirjadega, ning kohustub neid järgima. Klient kohustub kasutama inventari sihtotstarbeliselt ja heaperemehelikult ning mitte esitama ettevõttele nõudeid defektide suhtes, mis on tekkinud inventari vale kasutamise tõttu ja/või toote vale ladustamise ja kasutamise tõttu. 

4.2 Klient saab inventari kasutusõigused. Klient kohustub mitte andma inventari kolmandatele pooltele ja mitte paigutama inventari mujale ilma ettevõtte eelneva nõusolekuta. Klient kohustub inventari allrendile mitte andma.

4.3 Inventari kasutusõigus jääb ettevõttele kogu lepingu kehtivusaja jooksul ning klient on kohustatud ettevõttele inventari tagastama pärast lepingu lõppemist. Tagastatud inventar peab olema samas seisukorras kui siis, kui klient need sai (välja arvatud tavapärane amortisatsioon).

4.4 Klient kohustub tühjad veepudelid pärast kasutamist tagastama ettevõttele heas seisukorras, arvestades tavapärast kasutust. Kadunud või kahjustatud pudelid on klient ettevõtte nõudmisel kohustatud ettevõttele hüvitama.  

4.5 Klient kohustub saadud teenuste ja kaupade eest tasuma õigel ajal käesolevas lepingus sätestatud korras ja tähtaegade jooksul. Kui klient ei saa oodatud arvet, peab klient sellest teavitama klienditeeninduskeskust telefonil 800 81 81 või e-posti aadressil info@ee.edensprings.com.

4.6 Klient kohustub ettevõtet oma tegevuse lõpetamisest, likvideerimisest ja/või maksejõuetusest, samuti rekvisiitide (sh tarneaadressi) muutumisest õigeaegselt teavitama.

5.    Kaupade ja teenuste hinnad, maksetingimused ja arvelduskord

5.1 Kaupade ja teenuste hinnad ja allahindlused on sätestatud lepingu eritingimustes. Allahindlusi kohaldatakse sõltuvalt kauba kavandatavast kuisest tarbimisest. Kui kuu jooksul tarbitud kaupade maht muutub, on ettevõttel õigus kliendile antud allahindlused läbi vaadata ja neid muuta, teatades sellest kliendile üks kuu ette. Toodete ja teenuste hindu kohaldatakse ettevõtte kehtiva hinnakirja ja kliendi allahindluse (kui seda kohaldatakse) alusel. Ettevõtte täieliku hinnakirja saab, võttes klienditeeninduskeskusega ühendust telefonil 800 81 81 või e-posti aadressil info@ee.edensprings.com.

5.2 Ettevõttel on ettevõtte kehtiva hinnakirja kohaselt õigus (kuid mitte kohustus) pidada taara ja/või inventari eest kinni kliendi deposiidi summa. Deposiidi summat võib kasutada selleks, et katta osaliselt või täielikult ettevõtte kantud kahju ja tasuda arved lepingu lõpetamisel.

5.3 Ettevõttel on õigus vähemalt kord aastas muuta ettevõtte hinnakirjas toodud kaupade tavahindasid ja/või inventari rendi hindu ja allahindlusi.

5.4 Eelmise kuu arve esitatakse kord kuus kuni järgmise kuu 10. kuupäevani, saates vastava arve elektrooniliselt kliendi määratud kontaktaadressile. Maksetähtaeg on sätestatud eritingimustes. Makse loetakse sooritatuks siis, kui rahalised vahendid kantakse ettevõtte pangakontole.

5.5 Klient tasub arve deebit- või krediitkaardimaksetega (SEPA makse) arvel näidatud arveldusarve numbrile.

5.6 Kui klient ei tasu arveid sätestatud tähtajaks, on ettevõttel õigus nõuda kliendilt leppetrahvi 0,5% (null koma viis protsenti) ulatuses tasumata summast iga viivitatud päeva eest.

5.7 Juhul, kui klient ei tasu sissenõutavaks muutunud arveid üle 10 kalendripäeva, on ettevõttel õigus kauba tarne lõpetada ilma eelneva etteteatamiseta ja/või pöörduda inkassoettevõtte poole ning anda talle vajalikud andmed kliendi kohta, teavitades sellest klienti eelnevalt.

5.8 Juhul kui käibemaksumäära muudetakse vastavalt käibemaksuseaduse muudatustele, jätab ettevõte endale õiguse ühepoolselt muuta käibemaksumäära suurendamisest või vähendamisest tulenevaid hindu vastava vahe võrra.

6.    Lepingu tähtaeg, selle pikendamine ja lõpetamine

6.1 Leping on sõlmitud tähtajatult.

6.2 Ettevõttel on õigus leping ühepoolselt lõpetada, teatades sellest kliendile kirjalikult 30 (kolmkümmend) päeva ette järgmistel juhtudel: klient viivitab maksetähtaegadega korduvalt; klient lõpetab oma tegevuse või ta kuulutatakse maksejõuetuks; klient ei tee kauba tellimust rohkemaks kui 2 (kaks) kuud; kahjustab süstemaatiliselt inventari ja varustust; kasutab koos inventariga kaupu, mida ei tarninud ettevõte; ei nõustu hindade ja allahindluste muutmisega; klient on esitanud valeandmeid ja/või kahtlustatakse kliendipoolset pettust.

6.3 Kliendil on õigus leping igal ajal üles öelda, teatades sellest ettevõttele kirjalikult 30 (kolmkümmend) päeva ette.

6.4 Sõltumata lepingu lõpetamise põhjusest on klient kohustatud teostama kõik lepinguga kooskõlas olevad ettevõtte arveldused ja tasuma väljakirjutatud arved 3 (kolme) päeva jooksul alates lepingu lõpetamisest ning andma inventari, sealhulgas veepudelid, ettevõttele tagasi heas tehnilises ja visuaalses seisukorras. Kadunud või kahjustatud inventari korral võib ettevõtja nõuda kliendilt kahju hüvitamist. Toidukaupu tagasi ei võeta ja tasutud raha ei tagastata. Lepingupooled lepivad inventari tagastamise ajas kokku. Inventar tagastatakse ettevõttele ja poolte volitatud esindajad allkirjastavad selle kohta vastava tagastamislehe, mida peetakse üleandmise-vastuvõtmise aktiks ning millele märgitakse inventari seisukord.

7.    Poolte vastutus

7.1 Klient vastutab täiel määral tema süül tekkinud mis tahes kahju eest, mille põhjustas temapoolne inventari väärkasutus, samuti inventari varguse ja/või osalise või täieliku hävimise eest. Juhul kui inventar on kahjustatud nii, et selle edaspidine kasutamine on võimatu, on kliendi kohustus katta ettevõtjale tekkinud kahju vastavalt asjaomasel hetkel kehtinud hinnakirjale. Pärast makse sooritamist läheb kahjustatud inventar kliendi omandisse. Klient kohustub inventari kasutama ainult ettenähtud otstarbel. Taarat on keelatud kasutada mis tahes muude vedelike säilitamiseks ja keelatud on kasutada muude tarnijate tooteid ettevõtte inventaris. Vastasel korral on ettevõttel õigus kohaldada 50 euro suurust rahalist trahvi ning esitada varustuse ennetava hoolduse ja remondikulude eest arve.

7.2 Inventari kasutamise ajal tekkinud inventari kahjustustest ja/või toimimise riketest teatab klient ettevõttele viivitamata. Kui kahjustused või rikked ei ole tekkinud kliendi süül, kohustub ettevõte inventari remontima või asendama omal kulul.

7.3 Lepingu alusel töötleb ettevõte kliendi esindajate või töötajate isikuandmeid. Ettevõte on isikuandmete volitatud töötleja ja klient on vastutav töötleja. Ettevõte hoiab kliendi poolt ettevõttele edastatud isikuandmeid saladuses ning töötleb isikuandmeid sellises ulatuses, milles see on vajalik lepingu täitmiseks. Ettevõte järgib kõiki õigusaktidest tulenevaid andmekaitse kohustusi ning töötleb isikuandmeid vastavalt ettevõtte privaatsuspoliitikas toodud tingimustele, mis on kättesaadav: https://www.edensprings.ee/privaatsus-poliitika.

7.4 Juhul kui lepingu allkirjastab juriidilise isiku esindaja, kes ei ole kliendi juhatuse liige, on klient kohustatud lepingule lisama asjaomasele isikule antud vastava volituse originaali (käesolevat punkti kohaldatakse ainult juriidiliste isikute suhtes).

7.5 Pooled on vabastatud lepingust tulenevate kohustuste täitmisest vääramatu jõu esinemise korral (torm, üleujutus, maavärin, tulekahju, sõda, autoõnnetus, mis on seotud käesoleva lepingu ülesandeid täitva ettevõtte esindajaga), riigi ja kohalike omavalitsuste pädevate asutuste poolt vastu võetud seaduste ja otsustega, mis teevad käesolevast lepingust tulenevate kohustuste täitmise võimatuks ja mida pooled ei saanud mõistlike vahenditega ära hoida (näiteks pädeva asutuse välja antud akt, et vanalinna või Tallinna kesklinna sisenemine on konkreetsel ajavahemikul (olenemata loast) täielikult keelatud).

8.    Lõppsätted

8.1 Lepingule kohaldub Eesti õigus.

8.2 Kõik käesolevast lepingust tulenevad lepingu või selle rikkumisega seotud vaidlused, lahkarvamused või nõuded lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui pooled ei suuda läbirääkimiste teel kokkulepet saavutada, lahendatakse vaidlused Eesti Vabariigi kohtus vastavalt Eesti Vabariigi õigusaktidele.

8.3 Leping jõustub päeval, mil selle on allkirjastanud mõlemad pooled.

8.4 Leping on koostatud eesti keeles